FÖRSTA AVKLARAD

Kom just hem från den första intervjuen, och den gick väl rätt hyfsat måste jag säga. Dom verkade gilla mig, ända tills det börjades prata om det här med att jag inte har körkort än. Det är tydligen lite av en policy att man ska ha det. Suck.. Försökte övertyga dem att det verkligen inte är något problem att ta mig till och från jobbet, men jag vet inte om det lyckades...

Men nu när jag vet vad det är för jobb, så kan jag säga att jag vill ha det! Men det kom fram att dom just startat processen att intervjua folk, så jag var nog inte så ensam som jag trott. Nåja, nu har jag gjort mitt, mer kan jag inte göra. Dock skulle inte denna anställning börja förrän om nån månad, vilket betyder att jag ju självklart kommer satsa på det här andra jobbet just nu. Det som jag ska på intervju för klockan 15.15.

Så nu ska jag förbereda mig lite inför den, genom att byta kläder och äta lite mat. Och dricka ett par koppar med thé för min hals is killing me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0