FÖDELSEDAGAR, POKER & EN LITEN MYRA

Hejsan hoppsan! Har ni saknat mig? Klar ni har! Har ju inte skrivit nåt på hela dagen! Men nu är det dags. Har varit ner på stan och shoppat lite. Fick med mig hem en ögonskugga, två par trosor, två dukar och en present till pappa, som fyller år på söndag.

Och på tal om kalas så var jag på kalas igår. Tobbes polare Niklas fyllde år så vi for till hans föräldrar där det vankades tårta. Efter det drog vi och några andra till Josef och Lina, och såklart lilla, söta Myra, och spelade lite poker. Tobbe och jag spelade tillsammans och i slutet av kvällen (typ vid 23.00-tiden) var vi 200 kronor rikare och tröttare än tröttast. Så då for vi hem och gick och la oss.

Hon är verkligen söt, lilla Myra.
(För er som fattar nada, så är Myra alltså Josefs och Linas lilla tjej, drygt ett halvår gammal.) Det var roligt att se att Tobbe busade massor med henne, och fick henne att bli glad igen när hon var nära till gråt. Han kommer bli en underbar pappa, det vet jag! Men när Lina sa att han ju kunde ta upp henne, så sa han nej. När vi satt i bilen påväg hem frågade jag varför han inte ville hålla i henne, och han svarade nåt i stil med: "Ja men tänk om hon skulle gå sönder!" Haha, är han söt eller vad? Knäppisen min.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

nu är jag tillbaka lite med - de är ju helg :)



2009-02-27 @ 18:50:10
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Maria och Oskar

Ja, nu är jag kurerad, någorlunda i alla fall :) Hur går det för din sjukdom?

2009-02-27 @ 18:59:11
URL: http://lose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0