DÅ VAR DET GJORT & DET GJORDE JAG BRA

Okej, denna intervju gick mycket bättre! Så pass bra att jag nog nästan garanterat får jobb där inom en snar framtid. Kan avsölja att det är ett jobb som innesäljare åt ett företag, mer säger jag inte just nu.

Såhär ligger det alltså till just nu. Antingen ska jag gå en utbildning på fyra veckor som sen övergår till att bli en provanställning. Eller så går jag en 'intensivkurs' som i princip går ut på att jag går på ett möte, får en pärm med en massa material att plugga genom och sen får prova jobba i två veckor på provision. Detta leder sen till provanställning. Enda kravet är väl dock att jag presterar bra. Men det vet jag att jag gör! Blir det utbildningen börjar jag den den 16/3, och blir det intensiv så börjar jag redan nästa vecka, den 3/3! Snabba bud här.

Och lönen ska vi inte ens prata om. Hade tänkt mig något helt annat, typ en grundlön på 5-6000 kr. Men det är mycket, mycket mer än så. Sen har man ju provision på det också, så det kommer bli kanon!

Men det roligaste av allt måste dock vara att hon verkligen såg ut att gilla mig. Det var som att hon bestämt sig för mig redan innan jag klev in i rummet. Skön känsla att man kan ta hem ett jobb, bara genom ett schysst bersonligt brev och ett CV. Och kanske lite på intervjun också. Men ändå!

Just nu känner jag verkligen för det här jobbet, nästan mer än det förra. Tänk vad saker och ting kan ändras!

Kommentarer
Postat av: Maja

Men så härlit, har gått och hållt tummarna för dig idag. Det verkar ju kunna bli kanon det dära=)Men för säkerhetskull kan jag fortsätta hålla dom lite tills allt är helt klart=)

2009-02-24 @ 16:46:02
Postat av: SussieK

Svar till Maja: Men tack :D Det var nog din förtjänst då ;) Haha :) Jaa, men det känns kul! Verkligen superroligt, har gått hemma och arbetslös alldeles för länge nu!

2009-02-24 @ 16:57:39
Postat av: Ida

skulle vilja bjuda alla på semlorna, för dom var så himla goda ;) men jag hoppas att du har passat på att äta en semla nu idag :)

2009-02-24 @ 17:49:42
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: Ellen

svar: Ja det tror jag också! =)

2009-02-24 @ 18:07:56
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

Lycka till! håller tummarna för dig! alltid skönt när intervjun är över...

2009-02-25 @ 05:13:17
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0