VÄNNER ÄR SOM UNDERKLÄDER - DE ÄR NÄRA!

Nu är jag på bättre hurmör! Och det beror på en sak, och en sak endast: Rebecca! Min underbara, älskade vän.. ♥ Egentligen skulle jag ju festa med henne ikväll, men det blev ju lite ändrade planer.. Men hon kom hit och hälsade på i alla fall. Var superkul att träffa henne igen, var ett par månader sen sist.. Alltså alldeles för länge sedan! Men så är det när man bor så långt ifrån varandra. Min bästevän.

Att man kan älska en kompis så mycket. Skulle göra allt för henne.. Verkligen vad som helst. Hon är den enda av alla mina tjejkompisar som jag litar på till fullo, som jag kan prata med allt om och som är precis som jag. Är så glad att jag har henne. Becca, om du läser det här, vilket jag ju vet att du gör, så ska du veta att jag älskar dig! Massor, och ännu mer! Ha så kul ikväll, och festa lite för mig med!

Själv ska jag försöka vila lite, har superont i näsan..
Och läppen. Har skrattat för mycket ikväll, ditt fel Becca! Men det var det värt. Imorgon lär det bli ännu mer skratt då jag ska möta upp henne för lite mellandagsshopping i stan. Längtar!

Längtar även tills min kära karl kommer hem. Men det lär ju dröja en si så där 6-7 timmar skulle jag tro, han festar också ikväll. Som alla andra. Utom jag då, jag är skötsam.

Men nu ska jag hämta täcket från sängen, och mysa lite framför TV'n, och vänta och se om Cissi hör av sig.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Alina

hejhopp kikar in :)

hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-12-25 @ 20:47:03
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Älskar dig så oerhört mycket gumman! är så tråkigt att det är så långt emellan oss nu, men vi klarar allt!! Jag ringer dig imorgon, Pussar !!

2010-01-05 @ 04:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0