TORSDAGKVÄLL


Canon EOS 450D + Canon 18-55mm IS + Närbildsfilter (+4)

Äntligen en lugn stund.
Tänk vad skönt det är, att efter en lång dag, bara få mysa lite i soffan innan man kryper i säng. Men jag kan inte slappna av allt för mycket, då jag tyvärr har lite tvätt i tvättstugan som måste hämtas upp. Men det förtränger jag ett tag nu.

Imorgon jobbar jag förmiddag. Efter det ska jag en sväng ner på stan och runt 18-tiden drar jag, Tobbe, Lunkan och Maja iväg till Umeå där vi ska stanna över helgen. Kommer bli riktigt härligt att få lämna Piteå för några dagar. Och att vi dessutom ska till Umeå, min favoritstad här i Sverige gör ju inte precis saken sämre. Hoppas bara vi får tur med vädret också.

Bilden ovan är förresten tagen i måndags,
på min och Tobbes 2-års dag. Då var vi ute med båt till Baggen där vi grillade, solade och bara mådde gott. Det var verkligen helt underbart. Precis så som vårt förhållande är. Jag älskar dig, Tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0