SHOPPING FÖR HELA SLANTEN

Idag har jag jobbat det tidiga passet, vilket innebär 07.00 - 15.45. Det är det bästa passet enligt mig, eftersom man då slutar rätt tidigt. Och just denna dag var det ju suveränt att jag slutade när jag slutade. Ty då ringde jag upp min kära karl och vi beslöt oss för att mötas upp i stan för lite shopping, eftersom han slutade en kvart senare än mig.

Och shopping blev det minsann.
Först ett par nya skor åt mig. Men denna gången är det faktiskt ett par löparskor, tro det eller ej! Hittade ett par på rea som satt skönt och var riktigt fina, tror dom kostade runt 700. Så det var vårt första klipp!

Sen gick vi vidare till Indiska där vi fick med oss två kuddar, två par gardiner, tre ljuslyktor och en prydnad. Efter det gick vi på bland annat Hemtex och Åhléns, men hittade inget vi ville ha där. Så vi bestämde oss för att cykla hem och istället ta bilen och fara förbi EM och Mio. Första stoppet blev som sagt på EM där vi hittade en kudde till vardagsrummet samt en lampa till sovrummet. Så nu känns det som att i alla fall sovrummet börjar bli 'klart'. En lackhylla, nån ny blomma och ett nytt tyg till fotöljen så är vi så gott som klara där.

På MIO hittade vi dock inget.
Eller jo. En massa möbler. Men det har vi bestämt oss för att inte köpa ännu. Eftersom vi ju inte vet vart vi vill och ska bo i framtiden. Så vi väntar med det.

Men jag är iaf nöjd med dagens inköp!
Kan visa bilder på allt imorgon. På torsdag är jag ledig så då blir det nog lite mer inredningsshopping. Några kuddar till vardagsrummet är det som ska prioriteras då.

Men nu väntar sängen på mig.
Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Alle ♥

Det blev mycket shopping :)

2009-08-27 @ 20:08:28
URL: http://www.gardina.nu
Postat av: Alle ♥

SV: Okej :) På gratismakeup heter jag Gardina

2009-08-27 @ 22:02:49
URL: http://www.gardina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0