DET HÄR MED CV OCH PERSONLIGT BREV...

Tjosan i trosan! Allt bra med er? Med mig är det finnemang, kan ju inte va annat än bra när vädret är så härligt. Har suttit ute på balkongen ett tag, hur härligt som helst. Men nu måste jag sätta mig här vid datorn och fila lite på mitt CV, och slänga ihop ett personligt brev också. Fick höra om ett sommarjobb som jag mer än gärna vill ha. Så det tänker jag då minsann söka!



Försöker fixa till layouten på mitt CV också. Blir aldrig riktigt nöjd. De flesta brukar ha problem med innehållet, men inte jag. Jag har problem med designen. Hur det ser ut. Grafiker och formgivare som jag är så är det viktigt att allt ser rätt ut, att texten är i rätt storlek, att mellanrummen mellan raderna är perfekta. Ja allt ska va perfekt. Men det är inte det lättaste vill jag lova. Men men. Får nöja mig snart, för jag måste in med ansökan så fort som möjligt.

Så bäst jag jobbar på nu, så jag hinner ut en sväng i solen igen innan den ger sig av för dagen.
Puss, ha det bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Renée

lycka till med jobbet!

2009-04-23 @ 23:54:04
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0