DAGENS


Den nakna, osminkade sanningen.. Haha, men det bjuder jag på. Är man sjuk så är man.


Hey boys and girls!
Fast ni är väl fler girls än boys som läsare vet jag ju. Dock finns det ett par coola killar som faktiskt följer bloggen, och det tycker jag är skoj! Nåja, nu var det inte det jag skulle surra om..

Kom hem för ett tag sen. Fick skjuts till mötet, tack mamma! Fick även två balsam, en hårinpackning, en mascara och ett läppglans av henne, så det tackar jag också för! Tackeli tack, mamsen! Puss, puss puss ♥

Efter mötet gick jag ner på stan där jag kilade in på Annis jobb. Hon skulle just sluta så vi bestämde oss för att gå och ta en fika. Så vi surrade ett bra tag, innan vi fortsatte vidare till olika butiker. Blev dock en kort sväng, eftersom vi fikade så länge. Men men. Fick i alla fall med mig en flytande eyeliner samt en ögonbrynspenna, och Anni hittade ett superläckert bälte. Så helt tomhänta blev vi inte. När vi var klara på stan for vi en sväng till Elgiganten för att höra om dom hade nån laddare till Annis kamera. Dom hade ingen inne, men dom skulle kolla upp det och höra av sig. Men Anni, du måste lära dig att hålla reda på dina saker! ;)

Sen skjutsade hon hem mig,
och här sitter jag nu. Tänkte göra mig lite mat, och se lite TV i väntan på att älsklingen ska komma hem. Det blir alltså en lugn kväll för min del.

Puss, hejs!

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

fin bild :)



sv; nja e inte så nöjd, vill ha den mer speciell!!

2009-04-28 @ 20:58:35
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: SH<3

hihi^^ vaed glad jag blir, :D

2009-04-28 @ 21:35:53
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0