TISDAG

Hej raringar! Klockan är snart ett och jag har hunnit med en hel del idag måste jag säga. Har bland annat rensat ur och kastat bort en hel del smink som inte använts eller helt enkelt blivit för gamalt. Ett gäng gamla mascaror och ett par nävar nagellack senare, och min sminkbag har faktiskt plats för lite nya saker. Speciellt nagellack är välkomna att flytta in i bagen, vill ha en massa nya färger i vår och sommar.

Förutom att städa bland allt smink
har jag även hunnit med en långpromenad. Först en liten sväng här på området, sen en en tur ut till Tobbes jobb. Så sammanlagt blev det ungefär en timmes promenad, riktigt härligt måste jag säga.

När jag kom fram till Tobbes jobb så kom han och en annan kille gående över parkeringen. Han såg lite snopen ut att se mig där, men log snabbt och gav mig en puss. Sen presenterade han mig för killen han var med, som jag dock redan listat ut vem det var - Tobbes kusin Johan. Riktigt kul att få träffa honom, eftersom jag hört så mycket om han men aldrig fått möjlighet att träffa honom irl. Johan är alltså hockeyspelare och far runt i sverige och en massa andra länder och spelar hockey, så därför har jag aldrig träffat honom innan. Så det var roligt. Fick även träffa Johans tjej Jenny och deras lilla tjej Tindra. Eller lilla och lilla, hon är väl 4 år, men ändå.

Och nu sitter jag framför datorn ett tag. Ska snart hoppa i duschen dock, och göra mig klar för dagen. Har hittills gått osminkad och i mjukiskläder, vilket jag lite grann ångrade när det visade sig att Johan var på Tobbes jobb. Första gången man träffar någon vill man ju såklart visa sig från sin bästa sida.

Nåja. Duschen var det ja.
Vi hörs senare!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Renée

Åh, jag borde rensa min sminkväska också..

2009-04-14 @ 13:26:04
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: Ja, jag ska faktiskt göra en rensning nu i veckan. Eftersom jag åker till Spanien om 2 veckor så ska jag faktiskt kosta på mig en ny sminkväska OCH nytt smink ;D

2009-04-14 @ 13:59:08
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0