HELDAG PÅ STAN + LULEÅ IMORGON

Hej vänner! Saknat mig? Antar det. ;) Men nu är jag hemma igen, efter en heldag på stan. Har hunnit med en hel del faktiskt. Shopping, en fika med Nina, ett möte, ett besök hos mormor samt ett besök på systembolaget. Sen har jag även varit på MAX och ätit skräpmat med älsklingen.

Men nu är jag som sagt hemma. Men jag kan inte ta det lugnt bara för det, nej. För jag ska nämligen på en arbetsintervju i Luleå imorgon! Känns riktigt spännande! Det ringde en tjej idag och frågade om jag inte kunde komma förbi imorgon redan, så klockan 11 ska jag va där. Men det lustiga är att jag inte ska på intervju för det jobb jag från början sökte, nej, dom vill se om jag kan passa till ett annat jobb, ett bättre jobb med mer timmar och bättre arbetsuppgifter. Så det var ju inte fy skam. Så vi får väl se hur det går. Är faktikst inte riktigt hundra på vad eller vart jag ska vara, om jag får jobbet, men det löser sig säkert. Kul är det i ala fall!

Så nu ska jag ägna kvällen till att förbereda lite saker inför imorgon. Ska fixa en till referens, så jag har ett samtal att ringa. Sen ska jag även läsa på lite och tävtta lite kläder som jag tänkte ha imorgon. Samt putsa skorna som jag ska ha! Som faktiskt är riktigt dammiga av all sand som ligger på gatorna i stan.

Bäst att jag börjar nu då! :) Vi hörs! Och ägna mig en extra tanke imorgon är ni söta. ♥

Kommentarer
Postat av: Renée

Lycka till ;D

2009-04-29 @ 18:25:31
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: maja

Vi håller alla tummar och tår här på museigatan för dig imorgon=)

2009-04-29 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0