GOVÄDER OCH SHOPPING

Hej gullungar! Är ni vakna? Antagligen. Vad gör ni då?

Själv sitter jag i vardagsrummet och väntar på att Tobbe ska vakna. Vill inte väcka honom, men jag gissar på att han vaknar av sig själv snart, jag hör hur han vrider och vänder på sig i sovrummet.

Ingen sol ute än, men jag såg att det skulle bli runt +15° idag i alla fall. Och skulle solen bestämma sig för att visa sig så kommer detta bli en kanondag! Vi hade tänkt kila ner på stan under dagen, Tobbe behöver några nya skor. Och jag behöver väl inga nya egentligen, men vore kul med några nya klackar och ett par tygskor. Beiga chinos står också på önskelistan. Och en ny vårjacka. Men vi får väl se hur det slutar, var på stan igår och då blev det lite shopping. En klänning, några nagellack, en mascara och en hårinpackning. Klänningen jag köpte är från gina, samma som jag bloggade om tidigare, men i marinblått istället för rött.

Men nu kära vänner ska jag kolla igenom lite bloggar, innan jag gör mig klar för dagen.
Puss och kram vi ses på stan! (eller..?) :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill också va med å shoppa ju :( Pussss älskling miss you! ringer dig till veckan eller imorgon :)

2009-05-16 @ 19:45:42
URL: http://naturligtglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0