ETT SNABBT LITET INLÄGG

Tjo mina vänner! Tänkte bara säga hej lite snabbt, har fullt upp. Har faktiskt haft fullt upp hela dagen. I förmiddags var jag på två workshops, och snart ska jag iväg på ett möte med min coach. Full rulle och raka rör alltså. Men det är skoj. Kul när det händer nåt. Har också hunnit med att skicka in ett par jobbansökningar, som vi får hoppas kan ge nåt. I alla fall över sommaren. Står ju i valet och kvalet att söka in till en utbildning som börjar till hösten. Men men, vi får se hur det blir med den saken...

Var sak har sin tid. Och nu är det tid för mig att börja kila in till stan och träffa Ewa, min coach.

Men vi hörs när vi hörs, och ses när vi ses!
Ha det bra raringar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0