Och här kommer skorna..

Eller stövlarna, kanske det borde stå. Nåja, tycker i alla fall att dom är underbart snygga! Tänker mig dom nu i höst tillsammans med några snygga jeans och en skinnjacka. Hur snyggt som helst, va? Tror jag måste ner på stan idag ändå för att se om dom har dem hemma i butiken.



Dom är verkligen 'to die for', visst? Men priset var lite mindre bra, eftersom jag ju tänkt försöka spara pengar denna månad. Får väl se hur det går.

Vad har ni tänkt att använda för skor i höst/vinter då? Är det stövlar som gäller för er del också?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

De var lite dyra ja :/

Jag varierar bara mellan svara tygskor och bruna stövlar (dock utan klack). I vinter ska jag ha uggs!

2008-09-25 @ 11:33:07
URL: http://omniasolvunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0