Lycklig och förvånad

Gissa om jag är glad! Min underbara vän Angelica som bor i Boden ringde för ett tag sen och frågade vad jag skulle göra ikväll. Hon har nämligen vägarna förbi Piteå och undrade om jag ville träffas en sväng. Och det är klart att jag vill det! Min underbara Angelica. Hon är världsbäst! Verkligen. Finns ingen i hela världen som slår henne. Är bara så trist att vi inte kan ses så ofta. Men dom gånger vi gör det är jag världens lyckligaste. Hon är så klok, så vis, och jag ser upp till henne så otroligt mycket.



Jag älskar dig Angelica, du har ett hjärta av guld!
Vi ses om ett par timmar, sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: Karin Nygård

Tack, ja dom är från Gina tricot, tro det eller ej:D

2008-09-26 @ 09:07:40
URL: http://karinnygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0