Lista

Här kommer en liten lista. Blev utmanad av Amanda Berg, som förövrigt är en supergullig tjej med världens härligaste stil! Hon är så otroligt vacker och gullig och hennes blogg strålar av glädje! Besök den om du inte redan gjort det. Du kommer inte ångra dig.

Well, ska sluta babbla, här kommer listan:

KLÄDER
Skor:
Just nu används två par pumps flitigt, vill passa på att ha dem innan den riktiga kylan kommer.
Sneakers: Använder aldrig sådana..
Jeans: Har i princip slutat använda jeans, då jag nu är i en period av tights och tunikor, men jag älskar ett par gråa jeans jag har.
T-shirt:
Använder väl aldrig det heller.. Toppar funkar deremot.
Underkläder: Spets i alla former och färger.

ACCESSOARER

Väska: Just nu använder jag mest en brun Friis & Company.
Plånbok: En guldig en från Lindex.
Solglasögon: Den säsongen är väl över nu..?
Klocka: Använder aldrig klocka.

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Family fresh Kidz, luktar pigelin!
Parfym: Dolce & Gabbanas 'The one'
Medicin: Ipren vid mensvärk, och just nu även några andra starka painkillers mot värken efter operationen.
Vitamin: Är dålig på att äta det..
Huvudvärkstablett: Ipren.

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa granatäpple.
Vin: Gärna mousserat
Bröd: Gärna grovt
Glass: Vanilj eller Magnum vit
 
HEMMA
Säng:
Köpte faktiskt just en ny från Hilding. 160 bred och helt underbart skön!
Lakan: Vita
Espressomaskin: Har ingen.
Kylskåp: Ett vanligt vitt. Gapar nog rätt tomt nu dock.

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Paus, Puls eller Cou & Co.
Bank: Handelsbanken och Swedbank.
Mobiltelefon: LG Viewty
Färdmedel: Blir oftast Tobbes Audi a4 turbo quattro -02.


Såja, då var den listan slut. Jag utmanar alla som läser detta! Och lämna gärna en kommentar i min blogg sen, så jag kan läsa er lista. Puss och kram så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Mirela

Hehe kul o läsa om vad andra har på sig :)

2008-09-29 @ 19:45:16
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0