God morgon allihop!

Sovit gott? Det har då jag. Har dock ont i näsan. Men svullnaden har gått ner, så det är då bra i alla fall. Ser fortfarande dock inte riktigt klok ut. Nåja, den som vill bli fin, får lida pin, visst är det så man brukar säga? Hoppas bara att jag blir nöjd nu, annars har ju all smärta varit i onödan. Jag är tylig, I know. Men det är klart jag vill va snygg! Och kan en operation lösa det, så varför inte?

Idag hade jag nog tänkt våga mig ner på stan i alla fall. En lite sväng. Tänkte gå nu på förmiddagen, då det oftast är minst folk i rörelse. Så det är väl bäst att jag går och gör mig klar nu. Har väl inga kläder att ha på mig dock, allt är i tvättkorgen eftersom jag inbillat mig att jag är för 'sjuk' för att tvätta. Haha, jaa.. Måste väl ta tag i det där. Fast det får väl bli på måndag. För nu är det helg!

Tobias var förresten svinsöt igår när vi satt i soffan och såg på tv. Han viskade i mitt öra nått som jag inte hörde. Och ja ba 'va?' och han viskade igen och ja ba 'va säger du?'. Han viskade igen men jag hörde verkligen inte och skrek typ 'men säg det högt då' och blev nästan irriterad. Han sa sen högt 'älskling, imorgon.. kan vi inte hyra en film och ha myskväll, bara du och jag? skulle vara så skönt.' Och självklart fick jag lite dåligt samvete över att ha skrikit åt honom, men log och sa att jag gärna vill ha en myskväll. Så det är det som händer ikväll! Ser verkligen fram emot det. Även om vi ofta har myskvällar, så är det lika härligt varje gång.


Tobias, full som ett ägg, men snyggast i världen. <3

Imorgon ville Mishari och Stina att vi skulle hitta på nåt med dem. Får se vad det kan vara. Hade varit kul att fara och bowla eller nåt, men eftersom vi har Siri får vi se hur det går. Fast hon kanske kan fara till farmor och farfar. Alltså Tobbes föräldrar. Siri är alltså en hund, och ingen bebis. ^^ Även om hon ser ut som en. Världens sötaste. Hon blev förresten stungen i skruttan av en geting, så hon har haltat lite. Stackars liten. Varför kan inte hundar prata? Vore så himla lättare då. Vi förstod inte varför hon haltade först, men hade hon kunnat prata hade hon ju kunnat berätta vad som var fel.


Lilla Siri i bilen. Söt, inte sant?

Well! Skulle inte alls skriva så här mycket. Måste hoppa i duschen nu så jag tar mig iväg nån gång. Blir det nå shopping får ni se det när jag kommer tillbaka.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0