Ett inlägg till dig..

Det här inlägget är egentligen till Tobias, men vill du också läsa så varsågod.

Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Både med och motgångar. Och varje gång har vi klarat oss ur det med kärleken i behåll. Efter allt vi varit med om kan jag inte annat än att tro att vi klarar allt, så länge vi gör det tillsammans. Efter det som hänt idag, som jag inte tänker ta upp i bloggen för det bara rör oss, vill jag att du ska veta att jag litar på dig helt och fullt. Varken du eller jag är perfekt, och det är bara att inse. Men jag hoppas och tror att detta bara gör oss starkare.

Jag älskar dig Tobias, men det vet du ju redan.



Kommentarer
Postat av: Egoina

hasha jag vet inte.. tack :D

2008-09-25 @ 15:34:51
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Annefrid Sandström

gillar din header! (=

2008-09-25 @ 16:59:36
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0