En söndag på stan

God morgon allihopa! Drömt något roligt? Själv har jag sovit lite dåligt i natt, men det är ju så då man har lingonvecka. Nåja, vi behöver väl inte gå in mer på det.

Kvällen igår blev riktigt lyckad! Vi körde ett parti TP, tjejerna mot killarna. Killarna vann dock i slutändan, men endast för att vi hjälpt dem! Egentligen borde Stina och jag vunnit, men vi lät grabbarna göra det. Så det så. Jag är ingen dålig förlorare, jag lovar!

Idag tänkte vi i alla fall gå ner på stan och möta upp Mishari och Stina för en lunch. Får se om det blir någon shopping efter det kanske. Skulle behöva lite grejer, men känner mig så snål. Nåväl, den som lever får se. Ska ut och rasta Siri nu.

Så tills vi hörs igen, puss och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0