Bild på mig

Fick ett mail från en av er läsare som undrade varför jag inte lagt ut någon bild på mig, förrutom den jag har som header. Anledning till det är att jag rensade denna blogg och började om från början. Och för tillfället är jag ju sjukskriven efter min plastikoperation och har ett stort plåster över näsan. Känner mig därför inte speciellt manad att lägga ut bilder på mig själv, då jag faktiskt inte har något speciellt att visa. Har mjukisbyxor på mig i princip varje dag, och hur, på en skala mellan 1 och 10, snyggt är det egentligen? Nä, precis. Just därför får ni vänta tills på torsdag då jag ska till Sunderby sjukhus och ta bort plåstret, samt alla stygn. Efter det blir det även en shoppingrunda i Luleå med min kära mor.

Och på fredag är det fest hos min underbara vän Nina, som fyller 20 år. Hon ska ha temafest där temat är 40, 50 och 60-tal. Kommer bli skoj! Vet inte riktigt ännu vad jag ska ge mig på för utstyrsel, måste tänka lite på det. Vad jag vet är dock att det kommer bli superskoj, och jag kommer garanterat ta en massa bilder och lägga upp här i bloggen.

Men tills dess får ni nöja er med bilder på lite annat smått och gott. Eller vad sägs om dessa skönheter från VAGABOND.


Bruna skor är en riktigt snygg detalj i höst.

För alla er som känner mig är det antagligen ingen nyhet att jag älskar skor. Och det är nog inte heller någon nyhet att jag har alldeles för många par. Men jag anser att man aldrig kan få för mycket av dem. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Ja visst är hon:D

2008-09-29 @ 11:10:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0