Träning och planer för dagen

Och hur gick det med träningen igår då? Mja, det blev ingen. Håkan ringde starx efter fem och frågade om vi inte kunde följa med honom till Boden 'en snabbis'. Och visst, det kunde vi väl. Det blev ingen volleyboll, utan vi skulle på gymmet istället, och dom har ju öppet till 22.00. Så visst. Så vi for typ strax efter 18.00. Och när kom vi hem då? Jo, kvart i tio. Det tog alltså nästan fyra timmar! Och jag hade räknat med två.. Nåja. Då får vi ändra lite i schemat och köra gym idag, då vi egentligen skulle ha en vilodag. Svårare än så är det ju inte.

Vad har ni för planer för dagen då?
Själv ska jag förbi mitt gamla jobb och hämta lite papper och sånt som ligger kvar där än. Sen blir det väl en vända på stan också. Men först av allt ska jag äta lunch med Tobias, som kommer hem om en timme. Så nu tänker jag hoppa i duschen och göra mig klar för dagen. Vi hörs!


Jag hjärtar dig också, söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0