Helgen

I helgen har jag hunnit med en del. I fredags blev det alltså middag och IDOL med Lunkan och Maja. I lördags for vi och hälsade på Josef och Lina som väntar smått, i deras hus i Kopparnäs. Dom har verkligen fått det fint i sin lilla stuga. Och magen putar som bara den på Lina, som beräknas föda om fyra veckor. Skoj!

På lördagkväll blev det såklart fest, och det var riktigt roligt! Efter det blev det utgång men ganska snabbt hemgång då det verkligen var trist på krogen. Eller ja, vi gick självklart inte hem direkt, utan gick och käkade junk innan vi traskade hemåt.

Halva gårdagen sov vi bort, men bestämde oss tillslut för att kliva ur sägen och fara och hälsa på min kusin och hennes familj. Det är lika trevligt varje gång. Hon, hennes man och deras två barn bodde i Norge förut men han nu flyttat till Piteå, vilket är superskoj, eftersom man då kan träffas oftare än typ vartannat år.

På kvällen var det meningen att vi skulle fara och spela Bingolotto med Josef, Lina, Per och Madde, men eftersom Josef råkat spilla kokande vatten över menet och fick fara in till sjukan stannade jag och Tobbe hemma och spelade själva istället. Själklart vann vi inget, men det hade vi ju inte räknat med heller så det var lugnt. Lite mysigt faktiskt, även om man känner sig som en parnsionär där man sitter med 'duttpennan' i högsta hugg.


Ett nummer ifrån 25 000:-

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Haha man vinner ju fasiken aldrig på dom där lotterna :D

2008-10-13 @ 13:52:39
URL: http://systerochjag.blogg.se/
Postat av: Jessica

så du tyckte det var lika dåligt som jag tyckte, värdelöst säger jag bara

2008-10-14 @ 10:15:10
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0