Lördag & Söndag

Hejsan hoppsan! Hur står det till med er ikväll? Själv är jag ruskigt trött. Sitter här med älsklingen och ser på Singing Bee. Och vi har just konstaterat att det verkligen inte handlar om skönsång i den här tävlingen, för då hade ingen fått vara med.

Imorse vaknade vi kring 11, steg upp och städade upp efter gårdagen. För ja, det blev inte som det var tänkt igår. Vi skulle ju på fest med Tobbes brorsa, men dom tänkte se på hockeyn och det var inte vi speciellt sugna på. Så vi styrde ihop fest hos oss istället. Blev kanske lugnt dock. Vi gick ut på Kalles där både jag och Tobbe blev uppraggade av några oldies. Vi snackar 40+ på dem båda. Var dock trevligt, även om vi gick hem innan det stängde.


Jag


Cissi, Alex och Kim


Kim och Cissi


Alex och Olle käkade makaroner ur kartongen


Julia var på G


En onykter Tobias spelar RockBand


Fler bilder kommer kanske senare. Nu tänkte jag lägga ifrån mig datan och mysa med herrn här ovanför. Ha det bra allihop!
Vi hörs och ses.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0