Sussie svarar

Den svenska avundsjukan. (Kan aldrig glädjas åt någon annan.) I vanliga fall brukar ni vara så himla trevliga i era kommentarer. Men idag när jag kollade dem fick jag se dessa två.

sara anonym om Tjugotredje i tionde: vad jobbar du med? verkar som du o din pojkvän har massor med pengar...lite skryt eller önsketänkande kanske??? IP: **.***.***.**

anonym om Tjugotredje i tionde: men snälla gumman...sluta tro att du ska bli en ny "bella", hälften av det du skriver är ju bara bullshit IP: **.***.***.**

Tänkte svara på dessa, eftersom jag ju brukar svara på era kommentarer. Lite svårt att svara personligen bara då du som skrev valt att vara anonym. Fast jag vet inte om du har klart för dig att jag kan kolla upp vem du är. Men det väljer jag att inte göra, då jag faktiskt inte tar åt mig av de du skrivit. Tycker bara det är fegt att inte våga stå för vad man tycker.

Men nu till svaren. Just nu är jag 'mellan två jobb', som det så fint heter. Pengar har vi så att vi klarar oss. Handlar varken om skryt eller önsketänkande. Tycker dock det är synd att folk inte kan glädjas åt andra.

Svar på den andra kommentaren, som var postad av samma person. Vad gör jag för att 'försöka bli en ny Bella'? Jag är den jag är och bloggar om det som faller mig in. Att hälften av det jag skriver skulle vara bullshit, vart får du det ifrån? Är det du eller jag som skriver?

Nä, vet ni vad. Jag tycker det är kul att ni kommenterar! Ja, till och med sånna här kommentarer. Men jag tycker att man ska stå för vem man är. Och kom ihåg, bara för att du väljer att inte skriva ditt namn, är du inte anonym för det.

Det var allt för mig nu. Ska se TV och mysa med älsklingen nu.
Ha det bra allihopa!
Puss

Kommentarer
Postat av: Stephany

tråkigt med folk som måste klaga på andra :/

2008-10-24 @ 10:21:23
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0