Snart läggdags..

Tänkte gå och sova snart. Ska upp tidigt imorgon, då jag ska till Sunderbyn och ta bort stygnen och bandaget. Ska bli så spännande att se hur resultatet blir! Antar ju att det blir bättre än innan, annars hade det ju inte varit någon idé med en operation. Men ska bli kul att se om jag blir nöjd. Är dock svullen fortfarande, vilket jag kommer vara en bra tid framöver. Men om ungefär 6 månader kan man se ungefär hur slutresultatet blir. Så jag väntar med spänning.

Vad tyckte ni om IDOL ikväll förresten? Själv tyckte jag det var riktigt trist att Linda åkte ut. Tycker verkligen hon är duktig. Och vilket hår hon har! Give it to me, please!

Aja, måste sova. Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0