När man inte kan somna om

Tänkte få sova ut idag, ta sovmorgon, men självklart ringde mobilen för 15  minuter sedan. Tog upp den och såg att det var Tobias, så jag svarade men han var inte där. Det enda jag hörde var Dan, Tobias kollega, som pratade i bakgrunden. Så jag la på och ringde upp och frågade vad han ville. Han fattade ingenting så vi konstaterade att han måste ha ringt upp från fickan. Vi sa puss och hejdå, la på och jag la mig ner för att sova igen. Men tror ni att det gick att somna om? Självklart inte. Så det var bara att stiga upp. Och nu sitter jag här och funderar hur jag ska ägna min morron. Det är superfint väder ute så jag funderar på att ta en promenad innan frukosten. Det är så mysigt att vara ute på hösten. Alla färger, kylan som biter i kroppen och känslan av att vintern är på intåg.

Kommentarer
Postat av: Erika

Okej, tack för tipset:D Är den lätt att använda då och är det inte svårt att skriva sms med touch hihi ? xD



Kram!

2008-10-08 @ 16:49:01
URL: http://eriikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0