Mina goda vänner Johnnie och Mattias

Träffade mina underbara vänner igår. Ja, nu snackar jag om Roomservicekillarna. Okej, jag träffade dom väl inte på riktigt kanske, men visst känns det nästan som att man känner dem? Dom är så härliga. Och oj vad snyggt det blir allt jämt!

I gårdagens program gjorde dom om en gillestuga.
Och självklart blev det grymt snyggt! Som alltid. Men det jag ville komma till var att den lyckliga killen vars rum blev omgjort hade turen att få sig en riktigt snygg matta. Både jag och Tobbe vräkte ur oss 'Shit vad cool matta, en sån skulle vi haft'. Och självklart måste jag visa den för er som inte såg programmet.


Mattan 'Flash' från Ogeborg.

Den skulle göra sig grymt bra hemma på vårt golv. Vi var in på Ogeborgs hemsida men hittade inga prisuppgifter så jag slängde iväg ett mail. Får se om dom hör av sig. Men jag skulle gissa på att den inte är speciellt jätte billig. Nåja, drömma får man väl göra.

Men nu ska jag hoppa i duschen, mina vänner!
Vi hörs senare!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

snygg blogg! =)

2008-10-23 @ 15:54:36
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0