Maybellines senaste tillskott

Maybelline har fått tillökning i sin mascarafamilj. Denna gång har avkomman döpts till Colossal Volum' Express. Maybelline själva lovordar sin lilla bebis, och självklart måste jag nu pröva henne. Den stora borsten och formulan som innehåller kollagen påstås ge nio gånger mer volym till fransarna. Så det måste ju prövas.


Och hur får du då snyggaste fransarna?
1. Böj fransarna med en fransböjare för att skapa en solfjädereffekt som separerar fransarna. För extra hållbar böj kan du värma franstången med en hårfön.
2. Är mascaran alldeles ny kan du torka av den lätt med lite papper.
3. Zickzacka mascaraborsten närmast franskanten. Forma de inre fransarna inåt ögonvrån medan mittenraden formas uppåt och de yttre utåt. Detta gör att fransraden blir bredare och det ser ut som du har fler fransar.
4. Your done!

Lätt som en plätt. Vill du köpa mascaran före alla andra så finns den pre-launchad hos KICKS idag (24/10) och på Åhléns den 28/10.

Så det blir en sväng ner på stan för min del idag också. Lämnar ett utlåtande om mascaran såfort jag prövat den. Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för dagen. Ska även prova foundationen och se om den funkar för mig. Berättar sen hur det gick!

Vi ses och hörs!
Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: sanna

Du måste berätta om den var bra, har tänk köpa en sån :)

2008-10-24 @ 12:16:44
URL: http://pinkhollyffs.blogg.se/
Postat av: mandymoe

hihi. den där mascaran fick jag gratis i min goodiebag på blogawards. rikgigt bra och luktar jättegott :) ett skitbra köp, tycker jag. så jag rekomenderar er att köpa den!

2008-10-30 @ 01:15:17
URL: http://mandymoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0