Lite mobilskoj

Och här kommer en liten lista med mobilskoj. Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Okej :) Men ni skulle väl fika? :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hon kommer nog närsomhelst :)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ursäkta älskling, men är lite stressad.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Välj ut tapeterna så far vi och beställer efter jobbet. :)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag har ingen aning. Ni då?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag älskar dig mest av allt! <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jo som fan! Vad gör du då?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Vad bra att du berättar! Behöver det.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Fiskat lite olagligt med mask utmed en damm. Man får inte fiska närmare än 100m ifrån en damm och ej med levande bete ;) Vi lever farligt nu! ;P

10. Din romantiska replik?
Jag tycker du är vacker, men jag ser dig knappt..

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0