En stukad fot

Vad gör ni? Själv sitter jag tycker synd om min karl medans han spelar lite bilspel på PS3. Varför är det så synd om honom då, tänker ni säkert. Jo, för att han har stukat foten. Och jag kan säga er, att en fot som är mer svullen än hans får ni leta efter. Stackare. Han kom hem kring lunchtid idag och sedan dess har jag ägnat dagen åt att pyssla om honom. Tycker nästan det är lite roligt att jag får fixa och dona lite åt honom för en gång skull. I vanliga fall är det han som tar hand om mig då jag har mensvärk, eller liknande. Men idag är det min tur att ta hand om honom. Lillstackarn. Vi får väl se hur svullnaden ser ut imorgon, men jag gissar på att han kommer stanna hemma från jobbet. Han kan fortfarande inte stödja sig på foten, och ja, det måste han ju kunna om han ska jobba.

Tänkte först lägga upp en bild på hans svullnad, men ändrade mig då jag insåg att jag borde bespara er från den otäcka synen. För ja, det ser verkligen läskigt ut. Så istället kommer här en liten bild på en glad Tobias, för att liksom väga upp allt det negativa och onda som han går igenom just nu. Typ.


Söt som sockervadd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0