Hej mina vänner!

Får ursäkta för den dåliga uppdateringen igår, men jag hade verkligen inte en enda minut över till att sitta vid datorn. Men nu är Tobbe ute och rastar Siri så jag tänkte att jag skulle blogga lite grann.

Igår vaknade vi vid 11,
steg upp och gjorde oss i ordning för dagen. Vid tolv for vi ut en sväng, var bland annat och kollade på några skotrar. Ni förstår inte hur mycket jag längtade efter vintern när vi kikade på dem. Vill ha snö nu! Men nä, man får nog vänta några veckor till...

Kring ett for vi och hämtade upp Lunkan och Maja, och for till Norrfjärden och kollade på handboll. Det var Norrfjärden mot Strömnäs, och ja, det var riktigt spännande. När det var en minut kvar av matchen var ställningen 25-25, men Strömnäs lyckades trycka in ett mål. Trist var det, eftersom vi ju hejade på Norrfjärden.

Klockan hann bli efter tre när vi for från Norrfjärden. Lunkan föreslog att vi skulle käka middag tillsammans. Så sagt och gjort, vi käkade tacos hos hem. Börjar bli en liten tradition att äta middag med dem varje helg. Men det är skoj, dom är världens bästa. Efter middagen for vi alla tillbaka till Norrfjärden för att hälsa på Tobbes föräldrar. Vi var där ett tag, innan vi for vidare till Nybyn och våldgästade Dan och Anja.

Kring 22 var vi back in town, och då for vi till oss och såg lite film. Det blev Sex & The City. Superbra rulle! Och efter det var det bara att gå och lägga sig, för då var klockan halv ett.

Där slutade kvällen. En lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0