Håkan ringde..

Som vanligt blev det lite ändrade planer. Håkan, Tobbes kompis, ringde och frågade om inte jag kunde följa med honom på stan och hjälpa honom att köpa lite kläder. Ja visst, sa jag, snäll som man är. Så nu sitter jag och väntar på att han ska komma förbi så vi kan bege oss ner på staden. Det är andra gången han frågar om jag kan hjälpa honom med klädinköp, så jag antar att han blev nöjd med det vi hittade sist.

Det tråkiga är dock att Tobbe inte kan följa med. För han skulle också behöva införskaffa sig lite saker. Skor bland annat. Men det är ju lite svårt att pröva skor nu när han har svullen fot, så det får vänta.

Aja, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Tack så mycket (a)

2008-10-30 @ 12:25:26
URL: http://flajsss.blogg.se/
Postat av: SARA SOLVIK :)

Hej, har du något tips vad man kan vara på halloween, som kille och som tjej? :)

2008-10-30 @ 13:24:21
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0