Ensam hemma men med mode som sällskap

Nu är jag ensam hemma, igen. Min älskling, och tillika sambo har åkt iväg för att fixa MIsharis bil. Vad dom skulle göra, har jag ingen aning om, men jag hoppas att det går bra för dem. Själv sitter jag här och inspireras av höstens mode och trender. Spets, stickat, siden och sammet är vad som syns mest av. Och allt detta ska såklart vara i djupa, mustiga färger.

När det gäller makeupen är det helt rätt att lägga fokus på ögonen. Sotade ögon fungerar som alltid, men nu är det inte bara svart utan även grått, plommon och metallic som ger oss en intensiv blick. Himla roligt tycker självklart jag som älskar att sminka ögonen. Så denna trend kommer jag följa till punkt och pricka.

Nåja, ska kika vidare på vad alla modeskapare har att erbjuda i höst. Uppdaterar igen om jag hittar något spännande att dela med mig av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0