En vit helg, eller hur blev det?

Hade ställt in mig på en lugn, nykter helg, men icke. Det blir fest ikväll trots allt. Och det var väl inte så oväntat egentligen, jag vet ju hur det brukar bli. Varje gång vi säger att vi ska ha en nykter helg så är vi lugna fredag, men på lördagen är det så många som hör av sig och vi faller för trycket. Så ikväll blir det fest med Tobbes brorsa David och några jobbarpolare till honom. Kommer nog bli skoj, alltid kul med lite nytt folk, inte bara dom gamla vanliga. Ni som läser som faller under kategorin 'de vanliga', ta inte åt er allt för mycket! Jag älskar er alla, puss puss! Men som sagt, kul att fara ut och träffa nytt folk. Ni finns ju trots allt kvar sen ändå. Visst?

Nåja, man kanske borde börja göra sig klar då.
I alla fall välja outfit. Får se om jag kan hitta nått. Hade ju varit nice med klänningen här nedan, men näe, så snygg får man tydligen inte vara. Well, jag uppdaterar senare om jag får till nåt annat snyggt. Annars får ni ha det så bra ikväll! Och vi hörs som vanligt imorgon. Right?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0