En lugn torsdag

God morgon mina vänner. Allt bra med er en dag som denna? Det hoppas jag. Själv mår jag bra, men annat är det med Tobias. Förutom hans nedrans stukning så har han dragit på sig en hosta, som inte heller verkar bli bättre. Så inatt har jag inte sovit speciellt mycket, har mest legat och lyssnat på hans hosta. Stackars mig. Fast det är väl mest synd om honom, egentligen. Men i alla fall. Idag tänker jag tycka synd om mig också, bara för att.

Idag blir det ännu en lugn dag. Har en del saker att stå i inför imorgon, då vi ska på begravning. Jag ska tvätta kläder, putsa Tobbes finskor och klippa hans hår. Sen ska mitt hår slingas och luggen klippas till. Om jag känner mig själv, och tro mig det gör jag, så är det säker nåt mer jag måste göra men som jag kommer glömma bort. Typiskt mig.

Men nu mina vänner, ska jag fixa lite frukost åt mig och sjuklingen, eller jag menar älsklingen.
Ses sen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0