Det här med communitys

Hur många sidor på nätet är ni medlemmar på? Själv är jag medlem på en hel del, men det är endast några få som jag besöker dagligen. Det är dom vanliga sidorna som lunarstorm (i know..), bilddagboken, stylesearch och pixbox. Men en sida som jag tror att en hel del av er inte känner till är Apberget. En himla skoj sida! Har du missat den så tycker jag absolut du ska bli medlem.

http://www.apberget.se/invite.php?r=n3aq

Och nej, det här är ingen värvningslänk där jag får en laptop eller ipod om jag värvar en massa folk. Nej, det är endast för att jag vill ha mer vänner och bekanta på sidan! Så vi ses väl där? Skriv ett gästboksinlägg så att jag hittar dig i djungeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0