Det blir aldrig som man tänkt sig

Självklart hann jag inte läsa Glamour speciellt länge innan Julia hörde av sig och frågade om vi skulle hitta på nåt. Och eftersom jag inte är den som säger nej till en dejt med en vännina, var det bara att hoppa i duschen och sen bege sig till henne. Känns alltid så speciellt att kliva in i hennes lägenhet, som för bara några månader sedan var min lägenhet. Även om hon har tapetserat om och har helt andra möbler, känns det som hemma på något sätt. Har så många minnen därifrån, både bra och dåliga. Och det är som att dom finns kvar där inne, i luften, i väggarna, ja i hela atmosfären.

Nåja. Vi gick i alla fall ner på stan och fikade. Hann med en liten vända in på VeroModa också där jag hittade ett par örhängen som jag bara inte kunde låta bli. Så dom fick följa med mig hem. Visar bild på dem sen!

Nu ska jag och Tobias äta middag. Blir varma mackor. Inte speciellt nyttigt kanske, men det går fort att göra när man är lika hungriga som vi är nu. Så det får bli det.

Vi hörs sen allihop! Kommentera gärna så jag kan hitta till just Din blogg!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jaa visst blir man nyfiken? Att folk har dött av boken gör ju inte saken bättre ;-)

2008-10-13 @ 17:20:30
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0