Ah, just det

Blev lite distraherad, därav inlägget nedan. Men nu till det jag egentligen tänkte blogga om, nämligen dagens planer. Och så här ser dom ut.

- Lunch med Tobias om ca en timme.
- Promenad 40-60 min.
- Ringa två viktiga samtal som jag borde ha ringt för länge sedan.
- Middag med Tobias kring 17.00.
- IDOL och mys med älsklingen och några fler.
- Sova tidigt för att orka upp tidigt imorgon.

Det var det. Inte speciellt spännande eller så men det är vad som gäller today. Hade också tänkt fota lite i lägenheten och visa er här på bloggen hur vi bor. Just nu är det en del saker som ska göras och köpas, men ändå. Blir väl lite förebilder idag, och sen när allt är klart, visar jag efterbilder. Vad tror ni om det?

Nä, ska forstätta göra lite nytta idag då. Har dock hunnit med en hel del på morgonen.


Har ätit frukost, diskat, vattnat alla blommor samt städat i köket.

Aja, skriver mer sen! Och eventuellt får ni se lite mer bilder från lägenheten då. Vi hörs sen allihop! Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0