DET VACKRASTE JAG VET

God morgon allihopa! Allt bra med er idag? Ni ska bara veta hur vackert det är uta idag. Det står en stor björk just utanför mitt vardagsrumsfönster som blivit täckt med snö under natten. Hmlen skiftar i blått och rosa, och det sitter en fågel på ett hustak lite längre bort. Om bara min kamera fungerat hade jag tagit en bild just nu och visat er, för något vackrare har jag inte sett på länge. Förutom min älsklings ansikte igår kväll just innan vi somnade.. Skönhet i sin renaste form.

Och det är ju fredag idag också. Jag antar att jag inte är den enda som tycker att det är skönt. Även om jag inte har några direkta planer för helgen, så är det bara så skönt att få vara helt ledig och få tillbringa mina dagar med Tobias. Vad vi dock ska hinna med är lite julklappsinköp.

Vad ska ni göra i helgen? Har ni något roligt planerat? ♥

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vad mysigt det låter!

i helgen ska jag jobba och sen ska jag och pojkvännen åka till IKEA! ;)

2008-11-28 @ 09:13:02
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0