En mascara från ACO


Titta vad som damp ner i brevinkastet idag.
En mascara från ACO som heter Cliniderm Gentle Volume Mascara. Tack för den! Har dock inte hunnit testa den ännu, så jag vet inte hur den är. Men jag meddelar så fort jag prövat den!

Det blev inga inköp på stan,
märkte att mitt Visa-kort var borta. Tobias har det i sin plånbok. Så då gick jag hem. Känns inge kul att gå på stan om man ändå inte kan köpa nåt om lusten faller på. Så det får bli en längre sväng imorgon istället. Har ändå lite ärenden på stan då.

Och på torsdag blir det stan igen.
Stina frågade i lördags, om jag inte ville luncha med henne då, eftersom hon ändå är i stan. Och visst vill jag det! Hon är verkligen supergullig, vore kul om vi blev bättre vänner nu när hon flyttar till Piteå. Vi har så mycket gemensamt, och det är så kul att vara med henne. Och en fördel är ju också att Tobias är polare med hennes kille Mishari, så då kan vi dubbeldejta. Blir najs!

Men nu ska jag gå
och se vad jag kan hitta på att laga till middag. Tror dock det blir ett besök på COOP, för både kylen och frysen är rätt tom. Och Tobias kom just innanför dörren så jag skrek åt honom att inte ta av sig skorna, för vi ska fara och handla. Haha, stackarn hinner knappt hem så drar jag med honom ut på äventyr. Eller nåt sånt..

Well, vi hörs senare!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0