Nu sitter dom där

Besöket hos tandläkaren gick superbra. Nu sitter mina fasader på plats! Försökte hitta någon bra före bild, men självklart hittade jag ingen som riktigt visar vad det är jag fixat och så. Men jag hittade en bild där jag log lite extra mycket, så att tänderna i alla fall syns. Så det är den ni ser som före bild. Och efterbilden är tagen idag.

Eftersom inte alla tycker om tänder,
för ja, det är ju egentligen rätt äckligt att stirra in i nåns mun, så jag lägger in bilden som en miniatyr, så får ni själv klicka på den om ni är nyfikna på att se hur det blev. Okej? Och den dåliga kvaliteten på bilderna får ni ha överseende med. Den första bilden, före bilden, är tagen på någon fest, och sådana bilder blir ju alltid lite suddiga. Och det verkar som att tungan kikar ut mellan tänderna. Den andra bilden som visar resultatet tog nyss och varför den blev så suddig har jag ingen bra orsak till. Det bara blev så.


Jag är verkligen hur nöjd som helst med resultatet.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) kommer lägga ut ett "fortsättningsinlägg" om det alldeles strax:)

2008-11-07 @ 15:40:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anna

Jag förstår att du är jätte nöjd, dina tänder är verkligen superfina:)

2008-11-08 @ 22:53:07
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0