THE GIRL IN MY MIRROR

Hej igen! Nu har jag lite tid över till bloggande. Här ovan ser ni dagens outfit som består av leggings från Pieces, knästrumpor från Lindex, tunika från Indiska och kofta från ICHI. Inget märkvärdigt alls, men det måste det kanske inte vara hela tiden heller.

Det blev dock lite ändrad ordning på dagens schema. Jag har hunnit med att äta både gröt och lunch, och jag har varit ner på stan och kollat på klappar. Det jag inte hunnit med ännu är att besöka solen, men det ska jag göra lite senare ikväll eftersom Julia ville följa. Det var roligt, eftersom hon för första gången i sitt liv solade solarium förra veckan. Hon följde med mig då också, och det verkar ju som att hon fastnat. Kul!

Men nu ska jag kolla runt på lite julklappstips på nätet.
Hojtar till här i bloggen om jag hittar nåt intressant.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0