Sussie svarar

Fick en fråga som jag tänkte svara på¨lite snabbt angående huset vi ska på visning för på Torsdag.


Vad är det för hus?
Det är ett hus i Öjebyn, som ligger ca 5 km utanför Piteå centrum. Det är ett vinkelbyggt Hortlaxhus i mexitegel, som ser ut ungefär så som vi vill att vårt blivande hus ska se ut. Så därför ska vi fara och kolla på det. Det är inte aktuellt med ett husköp just i denna stund, med tanke på finanskrisen och min egen lilla budget. Men inom den närmsta framtiden blir det ett hus för mig och Tobias. Och då vill vi mer än gärna ha ett mexitegelhus. Inte nödvändigtvis i Öjebyn, för där har vi liksom aldrig tänkt oss att vi skulle vilja bo, men i utkanten av stan. Backen, Annelund, Munksund, Strömnäs.. Så det är så det ligger till för er som undrar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej sötnos!

Du, jag tänkte fråga dig en sak. Du är ju så himla duktig på att fixa och trixa med din blogg. Min är så himla tråkig och jag har verkligen ingen aning om hur man gör. Så jag tänkte höra med dig om du har lust och tid att hjälpa mig med min blogg här framöver? Bara göra den lite snyggare så den ser proffsig ut. Som tack ska du få en present av mig då jag kommer till Piteå. Men du behöver inte om du vill, det skulle bara vara hur snällt som helst!



Pusspuss / Sandra

2008-11-04 @ 11:02:39
URL: http://livefromstockholm.blogspot.com
Postat av: Veronica

SV: Jag har valt att ta bort bakgrunden på headern mm. genom att under färgvalet skriva none. Har alltså inte gjort de delarna genomskinliga, typ... :) Hoppas det hjälper.

2008-11-04 @ 11:25:17
URL: http://bulletproofed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0