Snart skall vi sova..


Ännu en dag går mot sitt slut.
Och om knappt två timmar börjar en ny. Dom första 9 timmarna av morgondagen kommer jag ägna åt sömn. De två timmar som följer kommer jag ägna åt att duscha, äta frukost och göra mig klar för dagen. Timmen efter det ska jag ägna åt att diska och städa lite. Efter det blir det att besöka city i ungefär fyra timmar för att efter det åka hem och äta mat med min älskling en timme senare. Vi är då framme vid den 17e timman på morgondagen.  Då antar jag att vi kommer fara ut en sväng och fördriva tiden i ett par timmar framöver. När vi då kommer till den 19e timman gissar jag att vi lägger oss i soffan och myser framför TV'n i cirka 3 timmar innan vi hoppar i säng och sover de två resterande timmarna av dygnet.

Så där ja,
då har jag fyllt upp alla morgondagens timmar med något att göra. Vad ska du göra imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0