Jobbsök

Då var ännu en jobbansökan ivägskickad. Får hoppas att det ger resultat. Blir galen av att bara sitta hemma. Vill ha jobb nu, helst nyss. Så känns det. Fick i alla fall använda Maud som referens till detta jobb, så det känns bra. Jag vet ju att hon bara har gott att säga om mig. Och hon känner typ allt och alla i den här stan, så det är väl en fördel. Men nu ska jag ringa runt till några ställen och höra om dom har nåt spännande jobb till lilla mig. Sen blir det en lugn eftermiddag, för det är jag värd. Har sökt jobb aktivt nu hur länge som helst. Och jag behöver en liten paus. För att söka jobb är som att jobba, vill jag lova.

Så, bäst jag ringer runt innan alla går på lunch!
Puss hejs!

Kommentarer
Postat av: Citty

Lycka till med jobbsökandet!

2008-11-11 @ 13:08:35
URL: http://finest.se/Citty
Postat av: Karin

joo jag är hemma och är sjuk - då är glass perfekt:D

2008-11-11 @ 15:07:35
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0