ETT LITE LÄNGRE HEJ

Heej! Nu hinner jag med ett lite längre inlägg. Jag har haft fullt upp hela helgen så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Men nu när helgen börjar lida mot sitt slut så finns det lite tid till övers. I helgen har jag hunnit med ett par besök hos min kusin och hennes familj, en natt-tripp till luleå, en middag hos svärföräldrarna och en massa annat som jag inte orkar rabbla upp.

Men nu sitter jag i soffan och känner lugnet. Älsklingen och jag tänkte se nån film snart. Får väl se vad det blir. Får han bestämma blir det action och får jag bestämma så blir det skräck. Det tråkiga när jag väljer är dock att man knappt ser skymten av Tobbe, han gömmer sig bara bakom en kudde hela tiden, den fegisen. Han ser himla macho ut, men när det kommer till skräckfilmer är han som ett litet barn.

Nu ska jag avsluta det här inlägget
med att be er kika in igen imorgon. Hade tänkt  visa lite av mina favoritprodukter till håret, som jag brukar använda. Så vi ses väl imorgon?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0