En strålande dag

Hej, hallå och god morgon! Superfint väder idag igen, härligt härligt! Jag steg just upp ur sängen, har legat och dragit mig alldeles för länge. Men nu är jag uppe, sitter i vardagsrummet, ser lite TV och bloggar, som ni märker. Idag blir det eventullet lunch med Stina, får se om hon hör av sig eller om jag får slå en pling. Utöver det händer det inte så mycket spännande. Förutom husvisningen ikväll då. Det ska bli spännande. Speciellt att se om huset är lika fint i verkligheten som på bilderna vi sett. Men det tror jag. Både jag och Tobias har nog gått och kärat ner oss lite i det där huset, det är verkligen precis som vi vill att ett hus ska vara. Förutom att det bara är ett enkelgarage. Men det går alltid att ordna.

Nej, nu ska jag göra nåt nyttigt. Städa lite. Och springa ner och boka en tvättid.
Hörs senare!
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0