EN GOD MORGON

Hej, hallå och god morgon! Sovit gott? Det har jag. Efter Desperate Housewifes igår frågade Tobbe om vi inte skulle gå ut och gå en kvällspromenad. Och sagt och gjort, vi drog på oss varma kläder och gick ut och gick. 'Vi gick ner på Djupviken och gick genom en massa kvarter. Det är så roligt att gå och titta på hus, och lite försiktigt kika in och se hur andra bor. 45 minuter senare var vi i alla fall hemma igen och då var det bara att krya ner i sängen.

Och nu är det en ny dag. Jag har just duschat, ska gå och fixa hår och smink snart hade jag tänkt. Har ett möte på Arbetsförmedlingen klockan 11.00. Suck. Dom gör ju verkligen ingenting. Säger att man ska söka jobb. Men det fattar man ju själv att man ska. Nåja, det var någon ny kille jag skulle prata med, får väl se om han har nåt vettigt att säga. But i guess not.

Nu måste jag slita mig från datorn, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0