EARLY IN THE MORNING

Hej peeps! Är det någon mer än jag som är vaken den här tiden? Probably not. Jag är ju vaken före tuppen! Och varför är jag det då? Jo, jag kom på igårkväll att jag har ett möte på AMS idag klockan 9.30. Så det är väl bäst att man pallrar sig dit. Men jobbigt känns det, vill jag lova. Idag är en såndär dag som jag skulle vilja ägna åt att ligga i soffan med datorn, TV'n och ett gäng tidningar. Kanske ett glas o´boy och lite frukt. Men tydligen ville arbetsförmedlingen något annat.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: boysen illustration

Tack för komplimangen och besöket i min blogg! :)



Idag skall jag jobba, sen blir det julfika med årets första pepparkaksintag. fin blogg du har! Gillar din "försvinnande" header :P

2008-11-27 @ 08:50:57
URL: http://boysenillustration.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gomorgon kära gumman! Hur gick det på arbetsförmedlingen då?=) Just nu sitter jag på tågkompaniets tåg till Örebro för att sedan ta mig vidare till Huvudstaden Stockholm! Ska vara där över helgen hos min bror och älskade mor anländer till stockholm imiorgonkväll - sent, men ändå där :D så ska tillbringa helgen med familjen :D!!

Vad hittas på uppe i Piteå då? kom å hälsa pååå!! :O 2veckor och 6dagar så anländer jag till Piiiiiteå :P Puss på rumpan! Miss you darl!

2008-11-27 @ 09:34:07
URL: http://naturligtglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0