DAGENS TRISTA UTSTYRSEL


Dagens slappa outfit består av kofta från H&M, linne från ICHI, Tobbes mjukisbyxor och ett gammalt spetsdiadem som jag gissar är från GinaTricot. Nothing special. För jag har inga planer på att visa mig ute idag. Nej, det blir en slapp hemmadag. Möjligvis att jag går en liten promenad ner till norrstrand, men där är det ändå inge folk, så det spelar ingen roll hur man ser ut. Men nu har jag lite diska att ta hand om. Plus att Tobias kommer hem på lunch snart och han vill väl ha lite mat i magen. Så det är bäst att jag fixar det. nu.

Kommentarer
Postat av: Michelle

tack va snällt :)

2008-11-20 @ 17:19:56
URL: http://michellebeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0