BROKEN

Hallå igen! Vad pysslar ni med? Själv sitter jag här och är irriterad. Över vad? Jo, min kamera fungerar inte. 'Card Error' står det när jag slår på den så det är väl minneskortet det är fel på. Nån som varit med om något liknande och fått det att fungera igen? Jag har provat allt jag kunnat komma på, och googlat lite men det verkar som att det enda man kan göra är att köpa ett nytt kort. Attans. I och för sig är dom ju inte speciellt dyra, men det finns ju roligare saker att lägga pengarna på. Speciellt nu i juletid..

Men jag var ju som sagt på arbetsförmedlingen imorse och påvägen hem tog jag en runda på stan. Det slutade med två små köp i form av ett supersnyggt, stelt armband från H&M och ett lipgloss från Lindex. Men eftersom kameran är paj så kan jag ju inte visa upp mina köp. Nåja. Det får bli någon annan dag.

Hur har er dag varit än så länge? Förhoppningsvis bättre än min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0